Metaalbewerkingsbedrijf FMI uit Bergen op Zoom had het idee om als eindejaarsgeschenk voor personeel en relaties een bedrijfsspecifiek kookboek te maken voor en door medewerkers. Samen met de medewerkers van FMI en zusterbedrijf ImProvia heb ik met mijn creatieve team “De Smaak van FMI & ImProvia” gerealiseerd.

Met een eigen look & feel, creatieve fotografie – die het bedrijf verbindt met food – en de enthousiaste inbreng van de medewerkers is een uniek kookboek gecreëerd, dat erg enthousiast is ontvangen door medewerkers en relaties.

Een korte impressie van De Smaak van FMI & ImProvia:

Wat een goed idee! Dit brengt collega's dichter bij elkaar, zeker omdat er meerdere nationaliteiten bijeen gebracht worden. Ook blijkt dat er veel semi-top koks in een bedrijf rondlopen, waar je het vaak niet achter zocht.

FMI-medewerker Jan IJben

Speciale dank gaat uit naar Margot Haest. Zij heeft ons heel intensief begeleid met het tot stand komen van dit unieke kookboek. Zij heeft alle kennis en contacten in huis om samen met u ook zo'n eigen kookboek te maken.

Gitta de Keijzer, Marketing, Communicatie en PR bij FMI